Poniższa strona zawiera listę porad do gry Agar.io które pomogą Ci w zdobyciu większej ilości masy a co za tym idzie osiągnięciu lepszego wyniku w samej grze, nie zapominajmy jednak ,że chodzi głównie o dobrą zabawę.

No to zaczynamy :

  • Przydatną rzeczą jest z pewnością licznik masy, który pokazuje naszą aktualną masę.Dzięki temu wiemy czy możemy sobie pozwolić na zjedzenie przeciwnika czy musimy jeszcze trochę urosnąć. Pamiętajmy również, że po przekroczeniu masy 130 możemy zostać podzieleni przez wirusy.
    Masa

    Opcje gry Agar.io

  • Wirusy mogą być również naszymi sprzymierzeńcami, gdy jesteśmy mali możemy się ukrywać w ich wnętrzu. Pamiętajmy jednak, że komórki nieznacznie od nas większe wciąż mogą nas pożreć.
    Hide cell

    Wirusy mogą być świetną kryjówką dla mniejszych komórek.

  • Efektywną taktyką jest również nawiązywanie sojuszy z innymi graczami i współpraca. Sojusznik może na przykład zjeść naszą mniejszą połówkę (po podziale) i oddać nam ją w postaci masy. Sprawi to trudności w pokonaniu. Jest to taktyka przestarzała i z łatwością została wyparta przez tricksplit.
  • Należy pamiętać, że zawsze lepiej atakować wiele mniejszych komórek niż ścigać jedną o podobnych rozmiarach do naszej.Jest to o wiele skuteczniejsza taktyka.
  • Jednym z najłatwiejszych trików jest tkzw. Doublesplit. Gdy nasza komórka jest już duża musimy szybko kliknąć spację 2 razy. Wtedy bardzo szybko z jednej wystrzelą nam się cztery kulki. Taki Doublesplit działa dalej niż zwykłe rozdzielenie.

RIKI TRIKI NARKOTYKI

To jest artykuł wymagający dodania do niego więcej treści!
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.