FANDOM

Experimental - tryb gry w Agar.io, drugi pod względem dodania do gry. Nazwa pochodzi od słowa "eksperymentalny" - odnosi się to do tego iż ten tryb z pozoru przypomina FFA a tak naprawdę są na nim ulepszenia oraz zmiany w rozgrywce.

Experimental

Eksperymentalny

Zasady rozgrywki Występują spawnery, normalne wirusy przesuwają się od razu po trafieniu w nie masą.
Skiny? Tak
Ograniczenia w rozgrywce? Nie

Zasady Edytuj

Experimental ma taką samą mechanikę co FFA jednakże różni się dwoma szczegółami:

  • Występują spawnery które wypluwają plankton i które mogą zjeść gracza mniejszego od siebie wchłaniając go i wypluwając w postaci masy lub rozdrobnić gracza większego od siebie, są także większe od zwykłych wirusów;
  • Zwykłe wirusy przesuwają się po uderzeniu w nie masą.

Dodatkowo na początku istnienia trybu istniały tzw. Mother Cell ale zostały usunięte.

Kontrowersje Edytuj

Ludzie często krytykują Experimental za zbyt łatwą rozgrywkę. Gracze nawet pisali do Miniclipu żeby usunął tryb twierdząc że tak naprawdę poza paroma zmianami nie wprowadza nic nowego i jest skupiskiem teamów utrudniających grę z racji tego że Experimental nie ma zabronionego teamowania się. Twórca gry jednak nie odpowiedział oficjalnie ale można się domyślić że jak na razie chce żeby tryb istniał w grze. Podstawowe zarzuty jakie narzucali gracze temu trybowi to m.in ułatwianie rośnięcia poprzez spawnery oraz banalnie łatwe przesuwanie wirusów.

Źródła Edytuj